Tillbaka!

Gissa vem som e tillbaka..! Jenniifer! Har ni saknat mej hehe nej men jah har haft det as najjs i Gbg. Tävlat, träffat underbara människor,gått på liseberg och haft de as najjs. Kom ju ner dit i fredags och bara chilla på hotellet. På lördagen vare tävling jag va med i slägga och fick iväg den över 30meter men gick ut ur ringen för tidigt så det blev inte godkänt jag tog nya tag men kasta in dem två sista i nätet. Efter kom min tränar med en lista och visade att jag skulle ha kommit med på den listan om jag inte hade gått ur ringen förtidigt. Och jag bah vad e det för lista liksom?
Och min tränara bah det  en lista av dem åtta bästa släggkastarna i sverige i din ålder och där hade du kommit med om du inte gick ut ur ringen för tidigt!  Och då kom fan tårarna nästa att jag liksom inte kom me bara för att jag gick ut för tidigt asso inte snällt..
Aja sen vara 100m och kula också men det gick inte så bra iaf.. Nu ska jag typ lägga mig på soffan och soova är såååå trött helt sjukt^^ Juste idag åkte jag och natta t handen och mötte Elin sen drg vi t Gallerian och åt yougutglass (stavning?) ah sen drog vi in på Hollister och typ chilla runt lite. köpte en bodyspray som luktar asss gott iaf nu ska jag dra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0