Dålig uppdatering..

Hej bloggisen förlåt för den dåliga uppdateringen. Jag har haft fullt upp hela helgen. I fredags va jag me natta, Benne, Patrik,Pontus och Affe på eken och bah chilla. I lördags träffa jag Lena och vi typ bussluffa runt sen på vägen hem träffa vi Benne Patrik å dom satt vi chilla på donken hela kvällen dom va så sjukt packade haha. Amen kom hem typ 2. Igår i söndags och måndags chilla ja galet me Patrik å Benne och Lena. Å sen igår vid typ halv 10 drog jag å Patrik hem t Patrik meh påvägen så sa han att vi skulle ha spring tävling tills hans husoch då börja jag springa å då satte han krokben å jag bah flög hahah och landa på magen asso gjorde fett ont meh de va så sjukt kul hahha man skulle fan ha filmat. Aja nu sitter jag på fucking äckel matte me världens sämsta lärare. Pallar inte me de här jävla skiten. Meh taggar Thailand om 3dar satt aa de blir chill men kommer sakna alla. Aa nu ska jag sova puss
En outfit bild kommer här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0