Kötta!

Hej bloggisen nu e det inte långt kvar till jag åker! Om ett dygn nu sitter jag i bilen påväg till Arlanda! Sjukt taggad! Idag ska jag packa klart de sista och sen åka å lämna min kanin och min hund kommer sakna dom så jävla mycket! Sen ska jag även träffa alla en sista gång men de svåraste kommer fan bli att lämna Patrik! Tror jag e kär påriktigt asso! Känns sjukt jobbigt när jag tänker på de och jag får en känsla som e jätte äcklig usssh! Önska han kunde följa me mej.. Så jag ska träffa han ikväll får se om jag kan sova där också skulle vara världens bästa sista natt i Sverige haha. Aja nu e de också sista dan i äckel V-malm världens sämsta skola me världens största bitchar.. Ska bli skönt att slippa de här och bara börja om mitt liv i brandbergen och bara skita i alla som får mej må dåligt! "What doesn't kill you makes you stronger" haha de sa min syrra till mej när jag snacka me henne igår jag va ledsen för allt men hon gjorde mej starkare igen! Nu har vi engelska och så ska bara chilla den här dan och sen säga hejdå till alla och sen tagga! När jag kommer utanför skolan idag då börjar mitt nya liv! Och de gammal allt skit allting stannar innanför V-malms väggar och de kommer alltid stanna där! Mitt nya liv ska bli så jävla grymt! Hörs sen puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0