Depp som fan.

Varför e allt då Depp asso jag är nästan aldrig glad längre jag e inte den gamla vanliga glada spralliga Jenni.. Nu e jag alltid ledsen förutom när jag e med folk som verkligen tycker om mej men det e typ Natha,Elin,Lena,Patrik och dem men asso det känns som att det e fler som hatar mej än som älskar mej iaf..
Förut va jag stark jag kunde ta emot nåra blickar hit och dit men nu kan jag inte det jag har blivit mycket svagare som idag på idrotten då satt de 2 fula äckliga människor i omklädningsrummet och jag gick ut asso jag fick värsta blickarna och jag kände mej så ful, tjock, äcklig och bara bläää typ.. Det ända jag vill nu är att bara va hos Patrik och bara mysa eller nåt med hans familj där känner jag mej hemma och trygg. Ville bara skriva av mej lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0