Trött på livet..

Hej bloggisen nu har måndagen börjat då.. Har ni haft en bra helg de har jag iaf. Nu sitter jag här och har mentorstid sen typ språk åhh pallar inte me den här skiten e trött på alla falska jävlar i den här skolan men som tur e ska jag ju byta efter sportlovet jag har kommit efter i så mycket nu pga all den här skiten. Alla som försöker trycka ner mej och alla som e så falska och sprider massa falska ryckten men de e bara för att alla fula jävlar som gör de e så avundsjuka. Bara för att jag e mycke snyggare bättre. Aa behövde bara skriva av mej haha förlåt men aa efter skolan ska jag nog hem till Patrik och chilla lite kommer bli mys. Ska ju kanske bo där ett tag eftersom de e ganska mycket problem just nu både hemma och i skolan.. Satt ska nog bo där ett tag tills allt lugnar ner sig lite. Hörs sen puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0