Trött tjej..

Hej bloggisen nu ligger jag i sängen helt slut efter helgen. I fredags va jag hemma pallade inte gå till skolan. Sen vid typ 12 åkte jag till brb och mätte upp Natha,Lena och Elin och vi typ chilla galet och snacka om kvällen. Sen drog jag och Lena till vårdcentralen för att fixa lite grejer och Natha å Elin drog på lektion. Senare vid typ 4 mötte jag upp Natha och Elin sen drog vi till Natha där chilla vi typ galet (standard) vid typ 6 taggade vi och drog en kebab på Arena i handen. Så sjukt gott!
Amen där satt vi ju å chilla ett tag sen va de bara att åka vidare till Lena. Hennes mamma va ju inte hemma så varför inte chillkrök lixom? Men vi hade nästan ingen dricka satt de skulle ju inte bli riktigt krök lixom men sen när vi går av bussen kommer de tre killar och vi börjar typ snacka lite och sen frågade ju jag bara lite random om dem hade dricka och dem bah aa så vi följde me dem och köpte massa bira så kvällen blev räddad! Och jag blev riktigt jävla packad. Sen vid typ 2 kanske så skulle jag tydligen slagga hos Patrik men de va jätte mysigt och så. Igår va de bara chill va me Patrik, Benne och Pontus och bara chilla runt dem köpte lite vodka och så. Sen drog dem på fest och jag drog hem pallade inte följa me haha.. Idag har jag bara tagit de lugnt va i handen me Natha en stund och sen åkte vi hem till Patrik och chilla galet där. Mitt liv e bara så sjukt perfekt när jag e me honom. Men nu ska jag sova typ vi hörs imon puss
Nu kommer lite bilder från i fredags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0